wtorek, 11 kwietnia 2017

Bomba przedświąteczna~ Aktualka #7

Dzień dobereeek~
Wielkanoc lada moment, a my mamy dla Was pełen pakiet radości do czytania, gdy będziecie chcieli się chociaż na chwilkę uwolnić od rodzinki :3
A tymczasem jedna z naszych edytorko-typesetterek Youkai ma dla Was kilka słów :3 

Hej alpaki i fani alpak! Tu Youkai (która może nie do końca jest alpaką, a skanlacyjno została wychowana przez syreny [Ningyo], ale co tam) i moja pierwsza w życiu napisana aktualka~ Nie mam talentu do pisania, więc będę się streszczać. Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio strasznie się obijam, więc jeśli mam ruszyć swoje leniwe ogonisko i zacząć masowo edycić to może jakaś mała motywacja w postaci komentów, czy czegoś by pomogła... Zachęcam też do rozwiązywania rekru testów i przyłączenia się do stada, w końcu zbliżają się matury, a egzaminy to czas największej produktywności skanlacyjnej itp. 
(A może tylko ja tak mam? Hm...)  // Youkai

Szkoda, że wszyscy wspominają mi o maturze, która jest lada moment ;-; // Yuzuru

Ktoś jeszcze poza biedną Yuzuru pisze maturę w tym roku? :3 Dodam tylko, że Yuzuś jest skończoną humanką i właśnie między tłumaczeniami robi próbne matury z historii, ale shh~

I też tak jak było powiedziane (bo na CM nadal za dużo info nie ma ;-;) zostajemy przy samym uploadzie c: No i co by nie przedłużać - łapcie rozdziały~

Sword Art Online Progressive

Donten ni Warau Gaiden

Densetsu no Yuusha no Densetsu

Mokushiroku Alice

Do zobaczenia pod koniec matur z nową partią czytania~
// Alpaka Scans

2 komentarze:

  1. Nie lepiej było by wrzucać rozdziały w pdf-ie? Bo jak się rozpakuje to często się strony mieszają

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rozdziałki!
    Kaleka a mi się nigdy nie mieszały - może masz coś ustawione w opcjach folderów np. by rozmieszczać wg. rozmiaru a nie nazwy???

    OdpowiedzUsuń